Ankieta końcowa Formularz ankiety ewaluacyjnej na zakończenie udziału w programie Science-Up .
CZĘŚĆ I Ankieta oceny poczucia kompetencji
1. Który z booleańskich znaków specjalnych służy do wyszukiwania słów z nieokreślonym pojedynczym znakiem?
2. Jak nazywa się katalog zbiorów polskich bibliotek naukowych?
3. Jakie formaty zapisu należy stosować w przypadku zaciągnięcia bibliografii z Web of Science do menadżera Mendeley?
4. Który z przeglądów literatury nie jest prawdziwy?
6. Podejscie nonomotematyczne odnosi się do:
7. Celem badań nie może być:
8. Efektywną metodą, często wykorzystywaną przez naukowców, w określeniu luki badawczej jest:
9. Najważniejszym wskaźnikiem do oceny i porównania czasopism w bazie danych Scopus jest:
10. Zaznacz ten element, który powinien/może być zawarty w liście przewodnim (Cover Letter)
11. W strukturze AIMRAD, w której części artykułu powinniśmy poinformować czytelnika o możliwych kierunkach kontynuacji naszych badań?
12. Który z poniższych sposobów pisania jest lepszy z perspektywy legitymizacji naszych badań („uzasadnienia”) naszych argumentów?
13. Który z opisów nie definiuje tzw. „predatory journals”:
14. Double-blind review to sytuacja gdy:
CZĘŚĆ III Opinia o programie
Jaka jest Twoja ogólna ocena programu Science-Up?
Bardzo słaba Słaba Przeciętna Dobra Bardzo dobra Jaka jest Twoja ocena przebiegu sesji mentoringowych i współpracy z mentorem?
Bardzo słaba Słaba Przeciętna Dobra Bardzo dobra Jaka jest Twoja ocena szkolenia pt. "Jak poprawnie korzystać z baz danych online (zasobów literaturowych)" prowadzonego przez Juliannę Czyż i Daniela Fidalę?
Bardzo słaba Słaba Przeciętna Dobra Bardzo dobra Jaka jest Twoja ocena szkolenia pt. "Planowanie badań i opracowywanie indywidualnego planu badawczego" prowadzonego przez dr. hab. Jarosława Korpysę. prof. US?
Bardzo słaba Słaba Przeciętna Dobra Bardzo dobra Jaka jest Twoja ocena szkolenia pt. "Jak pisać teksty naukowe" prowadzonego przez dr. hab. Piotra Siudę, prof. UKW?
Bardzo słaba Słaba Przeciętna Dobra Bardzo dobra Jaka jest Twoja ocena szkolenia pt. "Współpraca z czasopismem naukowym" prowadzonego przez Jana Majdeckiego?
Bardzo słaba Słaba Przeciętna Dobra Bardzo dobra Dlaczego chciałem(-am) pracować metodą mentoringu i zdecydowałem(-am) się na udział w projekcie „Science-Up”?
Czym dla mnie jest mentoring, jak go definiuję?
Jak z perspektywy czasu oceniam uczestnictwo w programie (m.in. rozwój osobisty, rozwój naukowy, budowanie i rozwój kompetencji, przełamywanie lęków w pewnych obszarach, umiejętność argumentacji i prezentacji poglądów, doskonalenie wypowiedzi pisemnych i ustnych, samorozwój i chęć samodzielnego zgłębiania nowych zagadnień, relacja mentor - student, postrzeganie roli nauki w codziennym życiu, inne)?
Jak oceniam możliwość samodzielnego kształtowania swojego rozwoju naukowego?
Dlaczego poleciłbym(-abym) innym studentom uczestnictwo w takim programie jak „Science-Up”?
Co zmieniłbym(-abym) w programie „Science-Up”?
Inne własne przemyślenia (mile widziane 🙂).
Wyślij